backpacken in Zuid-Oost Azie. - Reisverslagen van Loraine van Huenestein - WaarBenJij.nu backpacken in Zuid-Oost Azie. - Reisverslagen van Loraine van Huenestein - WaarBenJij.nu

backpacken in Zuid-Oost Azie.

We beginnen met een vlucht Van Amsterdam naar Bangkok, met een 3 daagse tussenstop in Dubai. Daarna hebben we nog niks gepland maar we willen de volgende landen gaan bezoeken: Thailand, Vietnam, Cambodja, Singapore, Maleisië, Laos, Indonesië en de Filipijnen. We vertrekken op 3 Januari en komen 2 Mei weer terug.

Recente Reisverslagen:

Loraine

Ik ben Loraine van Huenestein, een derdejaars studente aan de NHTV in Breda. Ik studeer International Tourism and Travel Industry. Voor mijn studie moet ik 5 maanden stage lopen in het buitenland. Ik heb dit profiel aangemaakt om jullie op de hoogte te kunnen houden van mijn belevenissen.

Actief sinds 05 Jan. 2014
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 23604

Voorgaande reizen:

03 Januari 2016 - 02 Mei 2016

backpacken in Zuid-Oost Azie.

16 Januari 2014 - 13 Juni 2014

Stage lopen op Lanzarote

Landen bezocht: