Stage lopen op Lanzarote - Reisverslagen van Loraine van Huenestein - WaarBenJij.nu Stage lopen op Lanzarote - Reisverslagen van Loraine van Huenestein - WaarBenJij.nu

Stage lopen op Lanzarote

Voor school ga ik 5 maanden stage lopen op Lanzarote (Canarische eilanden). Ik ga stage lopen op de sales en marketing afdeling van een super mooi resort (http://www.sandsbeach.eu/en/).

Recente Reisverslagen:

06 Juni 2014

Komst van pa en ma en fiësta's

12 Mei 2014

Uitgaan, work, Ironman, plannen

04 April 2014

De beste 10 dagen in mijn leven, samen met Maarten

09 Maart 2014

Carnaval, Rancho Texas, en nog meer Carnaval!

25 Februari 2014

La Graciosa, Nog meer uitgaan, Brunchen, Carnaval
Loraine

Ik ben Loraine van Huenestein, een derdejaars studente aan de NHTV in Breda. Ik studeer International Tourism and Travel Industry. Voor mijn studie moet ik 5 maanden stage lopen in het buitenland. Ik heb dit profiel aangemaakt om jullie op de hoogte te kunnen houden van mijn belevenissen.

Actief sinds 05 Jan. 2014
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 23606

Voorgaande reizen:

03 Januari 2016 - 02 Mei 2016

backpacken in Zuid-Oost Azie.

16 Januari 2014 - 13 Juni 2014

Stage lopen op Lanzarote

Landen bezocht: