Update - Reisverslag uit Costa Teguise, Spanje van Loraine Huenestein - WaarBenJij.nu Update - Reisverslag uit Costa Teguise, Spanje van Loraine Huenestein - WaarBenJij.nu

Update

Door: Loraine

Blijf op de hoogte en volg Loraine

20 Januari 2014 | Spanje, Costa Teguise

Haayyyyy

Even een korte update:

Vrijdagavond na werk, ben ik met John mee naar zijn huis gegaan om pizza te eten the Voice kids te kijken. John zijn vrouw is Nederlands en hierdoor hebben ze Nederlandse televisie. John en zijn vrouw hebben 2 kinderen, hele leuke kinderen. 1 jongetje, echt een dondersteen, en een meisje. De kinderen spreken Spaans, Nederlands en Engels. Nederlands met hun moeder, Engels met hun vader, en spaans op school. Dit was dus heel anders dan bij ons thuis en erg grappig om te zien. Het was erg gezellig.

Zaterdags ben ik eerst even met Helena langs de kinder club geweest, daarna hebben we geluncht en toen ging ik met Marcos naar een vriendin van hem, Elena. Daar hebben we een aantal biertjes gedronken, en er kwamen nog meer mensen, super gezellig. Alleen het Spaans gaat wel erg snel hier, ze praten hier sneller Spaans dan in Spanje. Ik heb geprobeerd er wat van te begrijpen en dat is een beetje gelukt haha.
Later ging ik met Elena en Arno (een Franse) naar el Cactus. Dit is een karoake bar, waar happy hour was. 2 halve liters voor 2 euro, nais. Toen raakte ik met een Poolse jongen aan de praat, hij vroeg waar ik vandaan kwam en toen zei hij dat hij ook met 3 Nederlanders was. Ik stelde me voor aan de groep, die uit heel veel nationaliteiten bestond. Zij werkten allemaal bij een hotel in mijn straat, in het animatieteam. Later ging ik met hun naar Perla Negra, een discotheek. Hier was het ook erg gezellig.

Zondag ben ik ben Anne-Sofie (1 van de Nederlanders) meegegaan om ook voor haar een simkaart te regelen. Hierna zijn we op het terras even een clubsandwich gaan eten. Rond half 7 namen we de bus samen met Tristan (ook 1 van de Nederlanders) naar Puerto del Carmen. Hier ontmoetten we Vinny (de andere Nederlander) en Jade (uit Londen). Met hun ging ik naar een internationale bar, van een Nederlandse vrouw. Hier hebben we lekker frikadellen, kroketten, kaasouffle’s etc. gegeten. Daarna gingen we nog even naar een speelhal. Ik heb 5 euro ingezet op de Bingo, maar helaas.

En nu zit ik weer op kantoor, dag 2!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Loraine

Ik ben Loraine van Huenestein, een derdejaars studente aan de NHTV in Breda. Ik studeer International Tourism and Travel Industry. Voor mijn studie moet ik 5 maanden stage lopen in het buitenland. Ik heb dit profiel aangemaakt om jullie op de hoogte te kunnen houden van mijn belevenissen.

Actief sinds 05 Jan. 2014
Verslag gelezen: 301
Totaal aantal bezoekers 23625

Voorgaande reizen:

03 Januari 2016 - 02 Mei 2016

backpacken in Zuid-Oost Azie.

16 Januari 2014 - 13 Juni 2014

Stage lopen op Lanzarote

Landen bezocht: