Hoihoi - Reisverslag uit Costa Teguise, Spanje van Loraine Huenestein - WaarBenJij.nu Hoihoi - Reisverslag uit Costa Teguise, Spanje van Loraine Huenestein - WaarBenJij.nu

Hoihoi

Door: Loraine

Blijf op de hoogte en volg Loraine

28 Januari 2014 | Spanje, Costa Teguise

Dag lieve vriendjes en vriendinnetjes,

Er is tot nu toe niet echt heel veel bijzonders gebeurd, maar ik zal het toch even met jullie delen.

Ik ben nu wel een beetje gewend aan mijn stage, en we zijn er nu ook uit wat voor opdrachten ik ga doen. Ik moet twee opdrachten voor school doen en 1 voor het bedrijf. Voor school zal ik de marketing instrumenten en de e-tools die ze hiervoor gebruiken gaan analyseren en voor het bedrijf ga ik klanttevredenheid enquêtes houden en die daarna analyseren. Ik werk op vrijdag aan deze opdrachten en op de rest van de dagen doe ik gewoon mee aan de dagelijkse bezigheden. Dit zijn bijvoorbeeld sportclubs zoeken, de daarbij horende social media pagina's opzoeken, ze volgen, en ze mailen of ze willen helpen met het promoten van de marathon. Verder moet ik websites die met sporten te maken hebben mailen of zij ons willen helpen met het promoten. Ons hotel is erg gericht op atleten, en hierdoor hebben wij ook een aantal top atleten als ambassadeurs. Die moet ik dan ook weer opzoeken op de social media pagina's en de aankomende evenementen noteren zodat we ze succes kunnen wensen. Er worden ook heel veel trainingskampen gehouden in ons hotel, ik moet dan uitzoeken wie er allemaal meekomen met de verschillende trainingskampen en dan weer opzoeken en volgen. Verder moet ik een blog en social media pagina's bijhouden over mijn stage's.

Ik moest eerst heel erg wennen aan op kantoor zitten, ik ben natuurlijk gewend om hard te werken ghehe. Nu is het stil zitten achter een computer en daarbij is het internet ook nog is heel langzaam dus zit je super lang te wachten voordat een site opent. Hierdoor duurden de eerste dagen heel lang maar ik ben er inmiddels aan gewend.

Maandagavond ging ik even met Maarten skypen, dit is toch echt wel de ideale uitvinding. Net alsof we weer even bij elkaar waren. Dinsdagavond dacht ik ik ga even hardlopen. Nou dit was een enorm succes, NOT. Ik ging heen langs de Avenida en het ging heel goed. Op de terugweg wou ik dezelfde weg terug nemen maar er stond ineens een hele grote trommelclub midden op de weg, dus ik dacht ik ga wel via het strand. Dit had ik nooit moeten doen. Op een gegeven moment hield het pas op dus moest ik echt over het strand door het zand rennen. Dit was heel zwaar haha. En vervolgens dachten ze hier hoeven geen lantaarnpalen te staan. Hierdoor heb ik ongeveer 2 kilometer in het donker over het zand gerend. Ik was vet bang haha, maar hierdoor rende ik wel heel snel. Uiteindelijk toch 5 km gerend(Y)

Woensdag heb ik even met Anne-Sofie wat gedronken bij Cactus (Happy Hour), en donderdag zijn John, Miguel en ik (Allemaal van de marketing afdeling) weer even naar de live-muziek bar geweest. Daar was ook een man die volgens mij niet alleen gedronken had.. Hij was helemaal in zijn element en in zijn eentje aan het dansen en kronkelen over de dansvloer. Hij leek een beetje op Mister Bean.

Vrijdag ben ik weer bij John gaan eten en the Voice kijken. We hebben lekker Kip Curry gegeten en Champagne gedronken. Dat is wel heel lekker hoor, na elke keer dat eten in het hotel.

Zaterdag ging ik weer een rondje hardlopen, maar ik had super erge tegen wind en de zon scheen snoei fel op mijn hoofd. Dit was dus niet zo'n succes haha. Ik moet maar even een pet aan gaan schaffen.

S'avonds ben ik eerst met Uka (uka shaka, uka shaka) en Raquel wat gaan drinken bij mi piace, en toen zijn we de show van het animatieteam in Lanzarote Gardens gaan kijken. Ze deden de Lion King en het was echt super goed, met mega grote kostuums en alles erop en eraan.

Hierna zijn we weer naar de Cactus gegaan, en hier kwamen de mensen van Lanzarote Gardens ook later heen. Hier heb ik een beetje te veel gedronken. Daarna zijn we ongeveer naar de Perla Negra gerold. Toen heb ik een potje gepoold en daarna weet ik het niet meer zo goed(A)

Zondag gingen we naar Arrecife. Eerst zouden we even een pizza gaan eten maar dit leek me geen goed idee met mn kater dus ik heb een bij een salade gehouden. Daarna gingen we naar de Ferria (kermis). Dit was heel leuk, we voelden ons net kleine kinderen. Een beetje een jammere bijkomstigheid was dat ik en Uka na een paar attracties toch echt wel een beetje misselijk waren haha.

Tot nu toe leef ik een beetje van weekend naar weekend toe, want doordeweeks is gewoon keihard bikkelen. Haha nee hoor, ik vind stage wel leuk maarja het blijft werk.

Nou, ik laat het jullie wel weer weten als er wat leuks is gebeurd!
Ik mis jullie, dikke kussen xxxx

  • 29 Januari 2014 - 08:44

    Mams:

    Hoi meis
    Met zo`n hotel vol atleten kun je natuurlijk niet achter blijven haha.
    En met die snoei felle zon heb je zeker al een lekker kleurtje gekregen? of niet.

  • 29 Januari 2014 - 10:06

    Loraine Van Huenestein:

    Haay mam,

    Hahah nee inderdaad! Nee dat niet want de temperatuur laat nog even op zich wachten haha! xx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Loraine

Ik ben Loraine van Huenestein, een derdejaars studente aan de NHTV in Breda. Ik studeer International Tourism and Travel Industry. Voor mijn studie moet ik 5 maanden stage lopen in het buitenland. Ik heb dit profiel aangemaakt om jullie op de hoogte te kunnen houden van mijn belevenissen.

Actief sinds 05 Jan. 2014
Verslag gelezen: 299
Totaal aantal bezoekers 23620

Voorgaande reizen:

03 Januari 2016 - 02 Mei 2016

backpacken in Zuid-Oost Azie.

16 Januari 2014 - 13 Juni 2014

Stage lopen op Lanzarote

Landen bezocht: