Uitgaan, work, Ironman, plannen - Reisverslag uit Puerto del Carmen, Spanje van Loraine Huenestein - WaarBenJij.nu Uitgaan, work, Ironman, plannen - Reisverslag uit Puerto del Carmen, Spanje van Loraine Huenestein - WaarBenJij.nu

Uitgaan, work, Ironman, plannen

Door: Loraine

Blijf op de hoogte en volg Loraine

12 Mei 2014 | Spanje, Puerto del Carmen

Buenas tardes lieve mensjes,

Ik heb echt al lang geen blog meer geschreven dus ik dacht daar moet ik maar weer eens verandering in brengen.

De tijd vliegt voorbij, niet normaal. Nog 5 dagen werken, en dan komen papa en mama al hierheen:D Eindelijk! Daarna nog 2 weken werken op de marketing afdeling, 3 dagen in de receptie, en dan komt Roy en dan vliegen we samen terug. IK WIL NOG NIET NAAR HUIS!!!

Oke, ik mis Nederland ook. Laatst zag ik een snapchat van Patries, die was aan het fietsen door de regen. En ik zag de groene bosjes aan de zijkant. Heel slecht, maar ik miste zelfs de geur van pasgevallen regen. En zo mooi groen, die bosjes.. Hier is het landschap net Afghanistan, met rood/bruine aarde en vulkanen. Wat overigens ook echt prachtig is. Het is hier heerlijk om hard te lopen, je kunt door de vulkanen gaan rennen of langs het strand. Ik loop elke keer weer een ander rondje en Lanzarote blijft me elke keer weer verbazen. Ik ben goed bezig met mijn schema, deze week loop ik 2 x 8 km. Aan het eind van mijn stage loop ik als het goed is weer 10 km.

Zaterdag is de Ironman van Lanzarote. Dit is één van de zwaarste Ironmans van de wereld. Nu hoor ik jullie denken; what the f is een Ironman? In de Ironman moeten de participants 3,8 km zwemmen, dan 180,2 km fietsen en dan 42,2 km rennen. Onmenselijk dus. De hele week zijn ze hier al bezig met de voorbereidingen en ik vind het zelf ook best spannend. Ik weet nog niet precies wat ik zaterdag moet doen, maar waarschijnlijk is het foto's maken dus dat is wel chill. Het lijkt me snoei vet om zo'n groot sport evenement bij te wonen.

Verder gaat het goed op het werk. Ik heb 6 weken geleden ongeveer mijn tussentijdse beoordeling gehad en dit was erg positief. Ik heb zelfs een baan aangeboden gekregen. Ik blijf alleen graag bij de Jumbo werken, dus die heb ik afgeslagen. Ik kan de aangeboden baan vanuit Nederland doen, zoveel uur als ik wil dus ik hou het in mijn achterhoofd, misschien voor erbij.

Ik heb een week lang excursies verkocht in de ochtenden, wat ik super leuk vond. Normaal zit ik natuurlijk in de back office en praat ik dus nooit met klanten. De week dat ik daar zat, heb ik veel klanten leren kennen, ook veel Nederlanders, dus dit was wel gezellig.

Daarna ben ik 3 weken in charge geweest op de marketing afdeling. John, mijn supervisor, is terug gegaan naar Zuid Afrika om zijn familie op te zoeken. Donderdag komt hij weer terug. Dit was/is een drukke periode maar ik vond het super leuk om te doen. Hierdoor had ik wat meer verantwoordelijkheid. Ik moest bijvoorbeeld voor alle posts op alle social media pagina's zorgen voor alle brands die wij hebben. Ik had een weddenschap met John dat als ik meer dan 100 likes op een foto zou krijgen dat hij me zou trakteren op een lunch. Ik heb ondertussen al 3 foto's met over de 200 likes, en 1 foto met over de 400 likes. Ik wacht vol verwachting op de lunch:D

Zoals ik al zei komen mijn ouders zondag aan. Super veel zin in. We gaan onder andere de Grand Tour doen, dus een tour die alle belangrijke dingen van het eiland laat zien. Verder gaan we naar de Playa Blanca market, in het zuiden van het eiland. Tante Ina en Ome Willem zijn er ook in die periode dus met hen en mijn ouders ga ik naar de Rancho Texas Night show. Hier ben ik al eens geweest, maar dit is super leuk. Een avond vol Line dance, lassoo shows, onbeperkt BBQ buffet, onbeperkt bier en sangria. Top dus. Verder willen we nog een scooter huren om rond te touren, en een auto om Papagayo beach weer eens een bezoekje te geven. Ohja en als ze zondag aankomen is er s'avonds live muziek in Puerto del Carmen nog van de Ironman dus daar gaan we eerst even kijken.

Verder ben ik de afgelopen tijd veel uit gegaan. Te veel. Te leuk. Te veel bier. Te leuke mensen.

Ik schrijf weer een verhaaltje als mijn ouders weg zijn, dan heb ik vast veel te vertellen.

Dag lieverds, tot snel!

ps. Ik ga hier geen foto's meer uploaden want dat duurt snoei lang. Je kunt me foto's allemaal vinden op mijn Facebook account:
https://www.facebook.com/lvanhuenestein?ref=tn_tnmn

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Loraine

Ik ben Loraine van Huenestein, een derdejaars studente aan de NHTV in Breda. Ik studeer International Tourism and Travel Industry. Voor mijn studie moet ik 5 maanden stage lopen in het buitenland. Ik heb dit profiel aangemaakt om jullie op de hoogte te kunnen houden van mijn belevenissen.

Actief sinds 05 Jan. 2014
Verslag gelezen: 316
Totaal aantal bezoekers 23605

Voorgaande reizen:

03 Januari 2016 - 02 Mei 2016

backpacken in Zuid-Oost Azie.

16 Januari 2014 - 13 Juni 2014

Stage lopen op Lanzarote

Landen bezocht: