Bijna bijna bijna - Reisverslag uit Harderwijk, Nederland van Loraine Huenestein - WaarBenJij.nu Bijna bijna bijna - Reisverslag uit Harderwijk, Nederland van Loraine Huenestein - WaarBenJij.nu

Bijna bijna bijna

Door: Loraine

Blijf op de hoogte en volg Loraine

05 Januari 2014 | Nederland, Harderwijk

Dag lieve vriendjes, vriendinnetjes, familie en vage kennissen.

Nu gaat het toch echt bijna gebeuren; 5 maanden stage lopen op Lanzarote! Ik heb alle saaie regel-dingetjes nu geregeld, dus nu alleen nog even shoppen en dan ben ik klaar voor vertrek.

Ik ben snoei zenuwachtig, ik ga iedereen heel erg missen, maar ik kijk ook super erg uit naar deze spannende ervaring. Donderdag 16 Januari om 1 uur 's middags vlieg ik vanaf Eindhoven en dan kom ik ongeveer om half 5 (lokale tijd) aan op Lanzarote. Dan heb ik lekker het weekend om mezelf even wegwijs te maken en om alvast mijn witte huid een beetje te laten verkleuren, voordat ik 's maandags aan mijn stage begin.

Ik kom in huis met het animatie team van het resort. Dit animatie team is naar mijn weten Spaans, maar ze kunnen erg goed Engels dus dit zal geen probleem zijn. Ik hoop dat het gezellige mensen zijn:)

Ik schrijf jullie wel weer als ik aangekomen ben over ongeveer 1,5 week!

Lafjoe x

Loraine

Ik ben Loraine van Huenestein, een derdejaars studente aan de NHTV in Breda. Ik studeer International Tourism and Travel Industry. Voor mijn studie moet ik 5 maanden stage lopen in het buitenland. Ik heb dit profiel aangemaakt om jullie op de hoogte te kunnen houden van mijn belevenissen.

Actief sinds 05 Jan. 2014