Uitgaan, Triatlons en regen. - Reisverslag uit Costa Teguise, Spanje van Loraine Huenestein - WaarBenJij.nu Uitgaan, Triatlons en regen. - Reisverslag uit Costa Teguise, Spanje van Loraine Huenestein - WaarBenJij.nu

Uitgaan, Triatlons en regen.

Door: Loraine

Blijf op de hoogte en volg Loraine

18 Februari 2014 | Spanje, Costa Teguise

Buenas tardes,

Ik zou dit verslag graag beginnen met: 'O wat is het warm en ik ben verbrand'. Maar helaas. Het weer begint nu weer iets beter te worden maar het weekend was echt drama.

Dinsdag ben ik even langs Lanzarote Gardens geweest om nog even een afscheidsbiertje met Midas, Raquel, Piotr en Tristan te drinken voordat Midas weer terug naar Nederland ging.

Donderdag zouden ik en Miguel bij John eten, en daarna zouden we naar de Live Music Bar gaan, als afscheid omdat hij vrijdag voor het laatst was. Door omstandigheden ging dit niet door, maar ben ik alsnog zelf bij John gaan eten. Heerlijk mexicaans. Vrijdags was er daardoor nog veel eten over, dus heb ik niet gekookt. Aankomende vrijdag ga ik dan toch echt mijn kookkunsten laten zien. Ik heb vrijdag ook nog even een uurtje op de kinderen gepast, en dat was echt leuk, echt leuke kinderen.

Nadat John me vrijdag had thuis gebracht, ben ik met ons animatieteam meegegaan naar de Hook. Een soort van lounge bar, hier kwamen ook Mladen en Alex heen. Mladen werkt als fotograaf in ons hotel en Alex is zijn huisgenoot uit Roemenië. Uiteindelijk ben ik met Marcos, Mladen en Alex met de auto naar Puerto del Carmen gegaan naar de Heineken bar. Dit was erg leuk, eindelijk een plek waar je lekker kan dansen. Hier heb ik nog een paar Nederlandse meiden ontmoet, waarvan er ook een paar uit Costa Teguise komen.

Zondag moest ik werken, helpen met een triatlon voor Personal Running. Personal Running organiseert trainingskampen, onder andere in ons hotel. Eerst gingen we alles opbouwen, en daarna moest ik op een kruispunt gaan staan. Ik moest de atleten die met ongeveer duizend kilometer per uur langs kwamen scheuren op de fiets, de weg wijzen. Verder moest ik de auto's tegen houden als er atleten langs wilden. Jammer dat het geen lekker weer was, anders had ik mooi een kleurtje op kunnen doen. Toch was het super leuk, en ook wel gaaf om te zien hoe goed ze zijn. Daarna was de prijs uitreiking en toen moesten we weer opruimen.

Gister op het werk moest ik alle wachtwoorden van alle social media accounts van 3 'brands' veranderen omdat Miguel is gestopt. haha wat een gedoe. 's middags moest ik in de kofferbak van John gaan liggen, met de klep open. John ging met de auto rijden, en dan ging er een paralympische triatlon loper achter de auto aan rennen. Ik moest dit filmen. Haha was wel grappig om te doen.

Er zijn al gesprekken geweest met een nieuwe kandidate voor de functie van Miguel. Ik hoop dat zij t wordt want ze leek me gezellig en zou dan bij mij op kantoor komen. Al vind ik het nu ook best chill, mijn eigen privé kantoor haha.

Oja en me telefoon was nog stuk gegaan vorige week ofzo, dus heb nu mijn Blackberry, maar ik kan van de week als het goed is ergens een telefoontje voor 100 euro ophalen.

En nog even iets, met mijn Spaans gaat het nog helemaal niet goed haha. In mijn hoofd weet ik het allemaal wel maar ik durf het gewoon niet te zeggen.. Hier moet ik nodig iets aan gaan doen.

Nou ik ga nog even een uurtje wat doen!

Cheers xx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Loraine

Ik ben Loraine van Huenestein, een derdejaars studente aan de NHTV in Breda. Ik studeer International Tourism and Travel Industry. Voor mijn studie moet ik 5 maanden stage lopen in het buitenland. Ik heb dit profiel aangemaakt om jullie op de hoogte te kunnen houden van mijn belevenissen.

Actief sinds 05 Jan. 2014
Verslag gelezen: 276
Totaal aantal bezoekers 23620

Voorgaande reizen:

03 Januari 2016 - 02 Mei 2016

backpacken in Zuid-Oost Azie.

16 Januari 2014 - 13 Juni 2014

Stage lopen op Lanzarote

Landen bezocht: